Witaj, świecie!
16 września 2016
hosting-inc-obrazki-1

This is article title

Marketing w Internecie jest coraz bardziej złożony. Promocja własnej strony w sieci jest wyzwaniem składającym się już nie tylko z kilku prostych narzędzi, ale dotyczy kilku dużych obszarów wraz z ich głębszymi specjalizacjami.

Marketing strony www jest najczęściej kojarzony z wykorzystywaniem Google Adwords oraz tzw. pozycjonowaniem strony internetowej. Są to nadal dość ważne elementy marketingu online, ale obecnie nie jedyne, a nawet niekoniecznie tak skuteczne jak dawniej.

Często pytania klientów dotyczą aspektów przeniesienia wydatków np.: z Google Adwords na pozycjonowanie. Jednak przesunięcia budżetu z jednego kanału na inny nie jest do końca idealnym pomysłem.

W pierwszej kolejności warto sprawdzić jakie działania  marketingowe są realizowane. Jeżeli jest to np.: dawno założone konto w Google Adword, to warto zacząć od optymalizacji kampanii Google Adwords.  Od stycznia 2017 pojawiło się bardzo dużo nowych funkcji łącznie z umieszczaniem ofert, dodatkowych informacji, usług czy produktów bezpośrednio w reklamie. Ponadto, reklamy w Google Adwords możemy kierować wg bardzo rozmaitych kryteriów i wykorzystywać także tzw. remarketing,  czyli obejmować zasięgiem reklam odwiedzających, którzy byli na konkretnych stronah / podstronach 30 dni temu, 90/180 czy nawet ponad rok temu.  Oczywiście metody kierowania można dodatkowo łączyć.

Najprościej ujmująć Google Adwords w ramach kampanii w wyszukiwarkach pozwala kierować reklamy w sposób zgodny z intencją wyszukiwania internautów. Przy dobrym przygotowaniu kampanii możemy dość precyzyjnie wpasować się z treściami reklam w to czego internauci szukają.

Nowoczesny marketing w Internecie to także inne obszary działań, które są dużo mniej popularne dla właścicieli biznesów, którzy zaczynali przygodę z promocją własnych stron ponad dekadę temu. Warto jednak podjąć próbę przekonania ich do rozszerzenia swojej aktywności choćby przez:

  • Płatne formy reklam w Social Mediach, gdzie kierujemy przekazy reklamowe na konkretne osoby o konkretnych zainteresowaniach, wieku i innych istotnych z punktu widzenia grupy docelowej klientów.
  • Content Marketing i Link Building – obecną formę pozycjonowania, która wyparła oferty abonamentowe na konkretne hasła i frazy, które pozostawiały wiele do życzenia w kwestiach rzeczywistych działań na korzyść stron klientów.
  • Kampanie nowoczesnego e-mailingu (zbieranie subskrybcji, dialog z klientami za pomocą zautomatyzowanych narzędzi do prowadzenia webinarów, wysyłania mailingów oraz tworzenia dedykowanych tym kanałom Landing Page’ów)

Aktywność we wszystkich kanałach marketingowych jest coraz bardziej pożądana, ale zależy też od rodzaju działalności w sieci i możliwości przygotowania „contentu” i materiałów do zastosowania w tych kanałach.

Cały marketing online nawet na minimalną skalę działa dobrze, jeżeli jest prowadzony w kilku kanałach łącznie, ponieważ użytkownicy poruszają się właśnie między tymi kanałami i po prostu:

  • spędzają tylko około 5% czasu na poszukiwanie informacji w wyszukiwarkach (odpowiedź marketingowa to Google Adwords/Pozycjonowanie)
  • około 15-25% na przebywanie w Social Mediach (formy reklam w Social Mediach)
  • pozostałą część czasu przeznaczają na przeglądanie/czytanie stron z treścią.

Naturalnie przekazy reklamowe w danym medium muszą się różnić, ale aby mieć możliwość ściągnięcia internauty do strony z konkretnymi usługami czy produktami warto istnieć marketingowo we wszystkich możliwych kanałach, nawet przy umiarkowanym budżecie.

Cras pulvinar lorem nibh, eget feugiat diam egestas ac. Suspendisse porta tellus ut erat posuere, eget porttitor metus vehicula. Praesent luctus non lectus sit amet rutrum. Nulla consectetur felis et justo vehicula tempor. Pellentesque sed venenatis ligula. Aliquam aliquet sem id nisi luctus vulputate. Mauris pretium lorem ex, eu placerat orci euismod ac. Nulla facilisi. Etiam tortor lectus, dignissim eget dapibus vitae, posuere ut mauris. Nunc ullamcorper augue imperdiet, convallis metus vel, dignissim lectus. Pellentesque vulputate volutpat pellentesque. Duis tristique ex sed sapien lacinia aliquam. Cras eu nulla ut tortor molestie molestie vel ac quam. Aenean imperdiet nibh eu metus aliquet porttitor.

Hey! I am first heading line feel free to change me

I am promo text. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Related articles

Related article title

Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Proin ipsum odio, luctus in vehicula tempor, bibendum at nisl. Proin in facilisis mauris, vitae iaculis felis. Etiam auctor quis tellus quis laoreet. Fusce pretium ex at posuere viverra.

Related article title

Proin in facilisis mauris, vitae iaculis felis. Etiam auctor quis tellus quis laoreet. Fusce pretium ex at posuere viverra. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Aenean in est nec justo lobortis vestibulum eget vel mauris.

Related article title

Duis vel diam tortor. Curabitur iaculis porttitor ante, at dictum nibh volutpat sit amet. Nullam eu quam ac lacus posuere lacinia. Ut interdum dolor et quam dictum, at rhoncus magna commodo. Aliquam tempus ex tristique mi ullamcorper tristique. Praesent vitae vehicula mi. Praesent tempus leo elit, non condimentum mauris vulputate non.

5 (100%) 1 vote

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *