Coca-Cola. Najbardziej znana marka i logo
1 czerwca 2015
KARTKI ŚWIĄTECZNE – POWRÓT DO TRADYCJI
16 października 2015
3 (60%) 2 votes

Karty rabatowe to pomysł na pozostawienie przy sobie klienta, dając mu jednocześnie dodatkowe korzyści, rabaty. Jest to zatem korzyść obopólna.

W zależności od branży, firmy spotykamy się z innym nazewnictwem tych kart: karnety, karty stałego klienta, karty lojalnościowe, karty sportowe i karty rabatowe.Smiling athletic woman running on a treadmill

Mają one wymiar jak karta kredytowa, możemy je nosić w portfelu i skorzystać przy kolejnych zakupach. Karty takie stosują powszechnie kluby fitnessu, apteki, sklepy, stacje benzynowe, firmy usługowe jak: fryzjer, kosmetyczka, a także organizatorzy imprez cyklicznych, ośrodków kulturalnych.

Jeśli często robimy zakupy w danym sklepie, uczęszczamy na zajęcia fitnessu, naszą pasją jest kino, itd. Karnety są dla nas świetnym rozwiązaniem. Upoważniają one posiadacza do określonej zniżki na usługę, pod pewnymi warunkami lub dla danej grupy docelowej.

Najczęściej jest to procentowa zniżka. Kolejne wizyty są odnotowane w karcie rabatowej, a skorzystać z niej możemy po uzbieraniu wpisów potwierdzających nasze kolejne wizyty lub zakupy.50 Percent

Jeśli i Ty chcesz, by Twoi klienci kupowali z zyskiem u Ciebie, zastosuj karty rabatowe.

Wydruk kart rabatowych można zlecić Drukarni Letica.

Zapraszamy!

Komentarze są wyłączone.