Majówka 2015
24 kwietnia 2015
Jak stać się znaną marką? Część I. Nazwa firmy
30 kwietnia 2015
Rate this post

4W obecnych czasach reklamy nigdy dość, jako że reklama jest dźwignią handlu. Tym razem zwracamy uwagę na teczki ofertowe (firmowe), które to mogą być bardzo skutecznym przekazem reklamowym. Na teczkach można umieścić dowolną grafikę, która skutecznie będzie przyciągać uwagę potencjalnego klienta, logo firmy czy chwytliwe motto.

Kiedyś teczki postrzegano jako produkt o czysto funkcjonalnym charakterze i nie dostrzegano ich marketingowego potencjału. Teczka podobnie jak np. firmowy papier listowy umożliwia łatwiejsze zapamiętanie danej marki, stanowi więc szybką i tanią metodę na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Estetyka wykonania teczki

Skoro ma ona pełnić funkcje reklamowe, należy zadbać o estetykę i staranność wykonania oraz zastosowaną technologię druku.

6Odpowiedni rodzaj papieru (karton graficzny lub kreda o wysokiej gramaturze w wersji błyszczącej albo matowej) zapewni estetykę i trwałość teczki. Pamiętajmy o odpowiednim wykończeniu teczki. Najlepszym rozwiązaniem jest powleczenie powierzchni lakierem dyspersyjnym, który zabezpiecza nadruk oraz papier przed ścieraniem, a także nie dopuszcza do zblaknięcia kolorów, intensyfikuje połysk oraz głębię matu.

Dodatkowo można również zastosować foliowanie lub położyć wybiórczo lakier UV. Lakierem podkreślimy wybrane elementy szaty graficznej, np. logo firmy. Takie uszlachetnienia druku zwiększają atrakcyjność produktu i są pozytywniej odbierane przez klientów. Punktowe UV często wybierają firmy, które szczególnie dbają o swój prestiż.

Zadania podstawowe teczki ofertowej

Głównym zadaniem teczki firmowej jest przechowywanie lub przekazywanie oraz porządkowanie dokumentów. W zależności od przeznaczenia wyróżniamy teczki na dokumenty, teczki promocyjne oraz konferencyjne, a także cieniutkie teczki ofertowe, do których wkładane są pojedyncze dokumenty jak np. oferty lub zapytania handlowe.

Teczki biguje się (estetycznie zagina podczas zabiegu introligatorskiego) w odpowiednim miejscu. Dane przeznaczenie teczki wyznacza grubość grzbietu teczki (jeśli ma ona pomieścić więcej kartek, będzie grubsza).

5Ciekawy projekt graficzny, spójny z grafiką firmowej wizytówki i innych materiałów reklamowych oraz staranność wykonania teczki ofertowej zapewni nam pozytywny, profesjonalny wizerunek i będzie świetną reklamą naszej firmy. Materiały reklamowe i dokumenty przekazywane w estetycznej teczce ze specjalnym miejscem na wizytówkę podnoszą również atrakcyjność oferty i poprawiają nasz wizerunek w oczach klientów.

Prezentujemy teczki ofertowe, które wykonaliśmy w naszej Drukarni Letica.

Chcemy wydrukować również Tobie atrakcyjną teczkę firmową.

Zapraszamy do naszego sklepu: http://sklep.letica.pl/73-teczki-ofertowe i na nasze aukcje na Allegro.

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń pod nr tel. 500 702 201

Komentarze są wyłączone.