Postanowienia noworoczne
31 grudnia 2015
O pączku
4 lutego 2016
5 (100%) 1 vote

W budowaniu tożsamości i wizerunku firmy niezaprzeczalnym fundamentem jest wizytówka. To ona stanowi o pierwszym wrażeniu, które przecież nie od dziś uznane jest za to najważniejsze i najbardziej znaczące. Dlaczego w dalszym ciągu jest ona tak istotna? I co zrobić, żeby wyróżnić ją spośród tysiąca innych?

1458507_493141760808314_355344001_n
Ludzka pamięć zawodzi. Nie ma chyba lepszego sposobu na zapamiętanie i utrwalenie informacji jak jej zapisanie. Dlatego też wizytówki wciąż wiodą prym. Jak wiele razy, przy poznawaniu drugiej osoby, byłeś tak skupiony na konwersacji i na tym, żeby z Twoich ust nie wypadło coś bezsensownego, że w  tym wszystkim zapominałeś imienia współrozmówcy?

Przy każdym spotkaniu mniej lub bardziej biznesowym, nie warto wahać się brać wizytówkę. Zanotowanie na jej odwrocie głównych punktów wcześniejszej rozmowy też nie jest złym pomysłem! Fizyczny zapis nawiązywanych kontaktów, których można użyć  w każdej, adekwatnej do sytuacji  chwili, tylko pomoże w dalszym rozwijaniu działalności, firmy.

Mała wizytówka otwiera przed Tobą wielkie drzwi możliwości. Dzięki niej możesz dostać swoją wymarzoną pracę, zdobyć wpływowych kontrahentów i partnerów biznesowych lub po prostu sprawić, że Twoja firma nabierze obrotów i zysków. Wizytówka to również (i przede wszystkim) zaoszczędzenie czasu (a czas to pieniądz). Nie ma wówczas potrzeby ręcznego zapisywania stale swoich danych osobowych lub  każdego nazwiska, stanowiska, adresu e-mail i każdego numeru telefonu przy każdej nowo poznanej osobie. Poza tym, wyglądałoby to nieco nieprofesjonalnie i niekompetentnie.

Jednak nie tylko pierwsze wrażenie jest ważne. Wizytówka, którą oddajesz trafia na stos kilkudziesięciu innych wizytówek, których właściciele i ich specjalizacje nie różnią się wiele od Twojej. Nie przyda się ona dzisiaj, ani jutro, ale za miesiąc to wygląd; oryginalność, kolorystyka i estetyka będą przeważały w wyborze spośród wszystkich tych alternatyw. Wówczas wtedy, to właśnie po Twoją wizytówkę sięgają i Ciebie wyszukują w sieci w celu współpracy.

Nie wszyscy jednak podzielają tę opinię. Wiele osób uważa, że wizytówki mają już za sobą swoje lata świetności, a ich wręczanie to jedynie przestarzała czynność, którą konsekwentnie zastępuje technologia. W  dzisiejszych czasach, zapisanie kontaktu i zachowanie go nie wymaga ani żadnego wysiłku ani poświęcenia czasu – wystarczy kilka dotknięć, stuknięć w ekran smartfona lub parę pobranych aplikacji. Wpatrywanie się w ekran, wyszukiwanie „jakichś” informacji, wpisywanie „czegoś” w telefonie, nieutrzymywanie kontaktu  wzrokowego,… Czy nie wydaje się to być niegrzeczne i niekulturalne? O czym to świadczy? I jak świadczy o rozmówcy?

Reasumując: tanie, podręczne, łatwe w przenoszeniu i jeszcze łatwiejsze w rozdawaniu. Na domiar tego, pokazują, że zależy Ci bardziej.  Nie ma powodu, by ich nie mieć.

Drukarnia Letica służy pomocą dłonią w osiąganiu sukcesów.

Poniżej przykłady naszych projektów i ich realizacji:

f20876c17c35728d704135c7eb720323ca94dda73

1458507_493141760808314_355344001_n

18

2


 

Komentarze są wyłączone.